The Chalet
Expectant couple Adèle and Manu arrive at a renovated chalet in the village of Valmoline, where another family sought a fresh start 20 years earlier.
Cut off from the world, a wedding party regroups and plans a trek to the nearest phone tower; flashbacks reveal a cruel encounter from Alice's past.
Paranoia takes hold as the group realizes the accidents must be related; while the others tend to Laurent, Thierry sets out on foot to find help.
Close calls and grisly discoveries sow distrust among the friends; 20 years earlier, the police investigate the Rodiers' sudden disappearance.
Manu returns with news that pushes the survivors to their breaking point; the Rodiers' last night at the chalet plays out from a different angle.
As the final pieces of the Rodiers' story fall into place, Etienne and Seb take a captive; the killers reveal their endgame.