Martin Morning
Nine-year-old Martin wakes up each morning as a different type of being, and though it isn't always easy for him, his friends accept him and join him on adventures inspired by each transformation.
Dragon Shenanigans
When Martin wakes up, his throat is on fire! This morning he is a small dragon with glasses!