Queen of Crypto
The team tries to hunt down entrepreneur Ruja Ignatova, who collected billions of dollars worldwide with the help of the cryptocurrency OneCoin. However, when this turned out to be a scam, Ignatova fled with a growing bounty on her head.
Ruja Ignatova is inspiring millions of people around the world with her new cryptocurrency `OneCoin'. However, financial experts suspect that it is a scam.
Despite solid evidence exposing `OneCoin' as a scam, the hype is just getting started: thousands of fans celebrate Ruja Ignatova and her alleged cryptocurrency at Wembley Stadium.
Ruja Ignatova disappears without a trace in 2017. Investors are said to have lost more than four billion dollars through her. FBI investigation leads to charges of money laundering.