Rwina
The hopeless friends Sinan, Danny, and Leroy spend their days hanging out on the streets, eating döner, and trying to pick up girls, until Sinan falls in love with Hannah, the girlfriend of their archenemy Tabaka. As Tabaka sets out on horseback to hunt down the boys, Sinan tries to win over the love of his life. And so, the boys tumble from one bizarre adventure to another.
The boys can finally tell their side of the story. We see how young Sinan, Danny, and Leroy grow up and are merely a product of their environment. But is this enough to convince the judge?