Sekirei
Minato had no luck with the ladies until a warrior babe named Musubi fell into his life. Now he’s caught in the middle of a supernatural slugfest where voluptuous vixens take turns beating each others’ clothes off!
The Door to the New Residence
Minato and Musubi fall from the sky and land on Miya Asama's property. After she administers a little TLC, Miya rents one of her empty rooms to Minato.
Minato and Kusano encounter Tsukiumi, the Sekirei from Minato's dream. Hopefully things won't end up like they did in his dream.