Tabula Rasa
Spectre
Mie, who has amnesia, finds herself in a locked psych ward, where a detective questions her about the recent disappearance of a man with whom she was seen.
Houdini
Mie loses her temper at a family birthday party and becomes suspicious of her husband; Inspector Wolkers finds evidence linking Mie to Thomas.
Thomas invites Mie to meet him at the recycling center, where they form a connection; Benoit receives a gift with an indiscreet message.
Worried about her daughter's behavior, Mie hires "spiritual cleansers" to exorcise their home; Inspector Wolkers reveals an ulterior motive to Mie.