Hao Ren is an ordinary young man who makes his living renting out a room in an old house in an unremarkable city. However, his "normal" life becomes completely abnormal when he suddenly becomes a "policeman of the universe," responsible for looking after supernatural creatures on Earth. While Hao Ren is trying to understand his new situation, he learns that his "dream plane universe" has undergone a huge crisis. As Hao Ren tries to investigate what's happened, he realizes that the appearance of supernatural beings on Earth and the collapse of his dream world are connected in some way – and it seems like only he can figure out how to solve the problem. This animation was based on the web novel of the same name by Yuan Tong.