Unser Hof - Mit Cheyenne und Nino
Following Cheyenne Ochsenknecht and Nino Sifkovits on their farm in Styria. With an investment of around half a million euros, the expansion of the stable is causing sleepless nights for the two young farmers.
Cheyenne and Nino want to expand their Chianina herd. To avoid incest, they resort to artificial insemination to breed the old breed of cattle.
While the cattle are allowed to graze for the first time, the animal welfare barn project gives Nino grey hair. Heavy rain delays the start of construction work.
Cheyenne signs up for training as a farmer. For the inauguration of the animal welfare barn, the Ochsenknecht-Sifkovits are throwing a big party.