S5, E12: Nora and Holly discover some shocking news about Nora's past that may help Holly make a decision about moving away from California. Meanwhile, an old flame of Annie's turns up and makes Justin jealous, Kevin and Scotty reconsider becoming adoptive parents, and Saul forgives Jonathan.