S1, E19: The Walkers challenge their seemingly perfect life-long family rivals, the Joneses, to a long overdue game night rematch and cautiously begin to embrace Rebecca as their sister. Meanwhile, Kitty meets the Senator's gay brother and tries to set him up with Kevin.