The Masters Of The Reich 1929-1936: The Ascent
S1, E1: Deciphers and reconstructs Hitler's communication with his confidants such as Eva Braun, Dietrich Eckart, Heinrich Hoffmann, Rudolf Hess and Hermann Göring via secret encrypted channels.