S7, E2: The team is called in when an up-and-coming executive at an upscale clothing company is abducted from a taxi after attending a rooftop party in Manhattan. Meanwhile, Clark Medina (recurring guest star Steven Weber) continues to make his presence known as new head of the Missing Persons Squad.