S5, E4: Holly has a breakdown over her inability to remember her daughter, Sarah struggles to keep up with the Joneses when Cooper lands the lead role in `Romeo and Juliet', Saul takes a huge risk to make a romantic connection with a dear friend, and Kitty struggles with an affair of the heart.