90's Hummer and Chevy OBS
S2, E5: Mod Mafia flips the script on a '97 Hummer by swapping in a bigger, tougher military grade Humvee chassis and a rare P400 diesel V8; the father son team at Wide Open Garage hand-build the 90's Chevy Truck into a race truck with a turbo 400 LS engine.