A Balancing Act
S1, E2: Four junior tennis prospects indulge in other activities to relax themselves; Ariana tries to stay fit, physically and mentally; Stiles plays basketball with his friends; Steffi gets into Harvard; Joseph assists his brothers with tennis techniques.