Gotham Knights A Chill In Gotham
S1, E6: As Joe Chill is set to be executed for the murder of Bruce Wayne's parents, he turns to Harvey to make one final request; Stephanie seeks help from her dad when she has trouble cracking a code; Carrie is forced to help at the hospital.