A Clear and Present Danger
S3, E14: Months after explosions brought down Pinehurst and Primatech, our Heroes try to put the past behind them and begin new lives. Hiro tries to train a reluctant Ando to be a true superhero, Suresh returns to life as a taxi driver, Peter is back to saving lives, and Daphne and Matt try to live as a normal couple.