A Clear Conscience
S1, E3: A monk is found murdered below an island fort; Camille and her partner, Lea, delve into the victim's dark past for answers, with input from Harry's old friend, who was the monk's mentor; a ruthless fixer named Julien Boire threatens Camille's sister.