A Close Encounter
S1, E2: Feel the heat as rising temps mean that water is getting scarce. The Manzi pack must stand alongside predators to hydrate at a remaining precious water spot. Hunt with Weka’s pack to feed the pups, and watch the Stork Colony thrive against all odds.