Farmhouse Fixer A Horse Farmhouse
S1, E6: Jon and Kristina take on their biggest renovation when they make over a couple's horse farm. They must combine all their clients' requests - an old-world kitchen, a moody club room and a country club exterior - into a single, cohesive home.