A New Way
S1, E6: Esther works on developing a vaccine but is shocked to discover that the bacterium is turning more aggressive; on the verge of death, Charlie is saved at the last minute; PM Heyerdahl's drastic decision forces Ariel to reconsider her loyalty to him.