A Penguin Proposal
S1, E1: Watch an Antarctic gentoo penguin pop the question with a rocky token of his devotion, then learn how a Madagascar lemur uses toxic millipedes for pest control. Bone up on makeup techniques with a flamingo and meet a honey badger that can pick locks.