A Perfect Blend of Cooks
S2, E3: The remaining 9 cooks create a 90-second solo demo with a blender and a mystery ingredient; in the Test challenge with guest judge Ronnie Woo, the cooks pick from the cookbooks to create a dish that could seamlessly fit in.