A Rival Appears
S1, E3: Mikey, Angie and Jeremy have become allies with Shoutmon and his fellow Digimon. Meanwhile, MadLeomon's boss, the Bagra Empire Head Officer, Tactimon, unleashes Drimogemon on the Village of Light. Drimogemon causes giant bamboo shoots to grow around the Village, and Jeremy is carried high into the air when he gets caught on one. Christopher, a boy with a blue Fusion Loader, appears and offers to save him if Mikey will join him, but Mikey refuses because he doesn't trust Christopher enough.