A Scandal in Belgravia
S2, E1: A case of blackmail threatens to topple the monarchy itself, but soon Sherlock and John discover there is even more to it than that. They find themselves battling international terrorism, rogue CIA agents, and a secret conspiracy involving the British government. However, this case will cast a longer shadow on their lives than they could ever imagine.