Abduction + Memory + Time + Fireworks + Dispersal
S5, E15: Mac and Riley go missing and wake up 24 hours later in a cornfield with no memory of how they got there. They must unravel the mystery and find out how to get rid of the nanotrackers in their bodies, no matter the cost.