Counterpart Act Like You've Been Here Before
S1, E6: As Baldwin (Sara Serraiocco) confronts Clare (Nazanin Boniadi) with a demand honor their deal, Prime’s (J.K. Simmons) investigation into espionage produces an unexpected suspect inside OI.