Adam Ruins Everything Adam Ruins Summer Fun
S1, E9: Adam crashes the last day of summer by revealing that extended vacation makes you dumber, and that iconic rodent Mickey Mouse has made a mess of our copyright laws. Adam also dives into the world of video games and unveils a surprising gender bias that's forever changed the way we play.