Oxen An Heir Comes Home
S1, E3: Squire Corfitzen's daughter, Kajsa, returns home from London to take over Nørlund Castle; Oxen reconsiders Frigg's job offer after his dog, Mr White, is found hanged; Margrethe struggles to accept the consequences of the accident.