And the Empire Strikes Back; Never Turn Your Back on Them
S23, E1: As the investigation into a sex-for-housing scheme expands, Benson's loyalty to Garland is tested; Rollins and Carisi try to keep their witnesses on board when a powerful congressman is identified as a suspect.