And Then He's Gonna Shoot Off...
S1, E2: Rav and her team meet with a NASA representative to plot a potential rescue mission; an engineer working in a hidden part of the ship has a surprisingly optimistic theory about the ship's future; Karen becomes a vocal advocate for passengers.