Hollywood Medium with Tyler Henry Anne Heche, Jamie Chung, Steve-O
S4, E9: Tyler does readings for Jamie Chung, Steve-O, and Anne Heche, who connects to her late-brother; Dr Drew sets up a neural scan to learn what happens inside Tyler's brain during a reading.