Antwerp Blues
S1, E6: In the aftermath of Plan B, Conrad twists the knife and Fisk has a realization: this is war. Maeve gives Eddie a lesson in the art of chess. Richie takes the bait. Harry goes searching for Seraphina and Brendan, who've gone rogue.