Arcade Escapade/Starry, Starry Night
S1, E6: Doc wants to repair a giraffe that's in an arcade machine, but first she's got to get it out of there. Doc repairs her friend Henry's microscope by replacing the missing eyepiece, just in time to see a meteor shower.