Ardipithecus-Hominin or Not?
S1, E3: Discovering the 4.4-million-year-old remains of Ardipithecus ramidus; debating whether it is a true hominin or not; suggesting a mix between an effective climber and walking bipedally; examining the fossil and genetic evidence of this "ground ape."