Are Those Feathers?
S4, E9: While Jackie feels responsible for Gloria and Eddie's dismissals, the staff are struggling to cope in their absence. Meanwhile, still on the warpath, Cruz suffers a health scare. Plus, the stresses of pregnancy take their toll on an emotional O'Hara.