So I Married The Anti-Fan Are You Brave Enough to Be Hated?
S1, E2: Geun Young embraces her new anti-fan status but starts to regret being so easily recognised. Hoo Joon is irritated by Geun Young's antics and the inconvenience that she is causing him.