Are you sleeping Brother John?
S1, E1: Pop is lazy this morning, there's no one to wake him up! He goes from one place to another sleeping all over the house, from the bed to the cushions, from the cushions to Phanty.... If he doesn't hurry to wake up, the animals are going to eat his breakfast, and you can't start the day on an empty stomach!