Are You There, God? It's Me, Dean Winchester
S4, E2: The spirits of Meg and Agent Henricksen appear and accuse Sam and Dean of failing them; the brothers must save Bobby, who is too crippled with guilt to fight off the ghosts of young children he couldn't save.