Argus
S4, E19: Grizz's announcement of his engagement leaves Liz dealing with both Tracy and Dotcom wanting to be his best man, Liz and Pete are suspect about Jenna's new boyfriend, and Jack learns that he's been left a gift by Don Geiss.