Assassin
S1, E3: Possessing Asuna's body, Arshem stalks Yamato in order to kill him, but fails when he notices her. In an attempt to maintain her cover, she lies and tells him she's in love with him. Later, Yamato and his teammates learn that one of the pilots has..