Attack of the Wasp Zombies; Legend of the Locker
S1, E5: Gnat and Creepie come to the rescue when Budge and other students are hypnotised by the sting of a Malaysian Wasp; Creepie uncovers the legend of the ghost who haunts the school's lockers: Gina Redshoes.