Attack
S1, E6: Caramia, Kyrie, and Axel are preparing for the attack by the Grimm Academy, but somehow, Scarlet is involved as well. Kyrie hands Scarlet a sniper rifle and tells him to participate in the battle. As Scarlet tells Kyrie he’s never even seen a gun before, the students of the Grimm Academy, Hansel and Gretel appears...