Audition Day
S4, E4: Liz and Pete have it worked out so Jack will assuredly pick their choice for the new TGS cast member, but when word of audition day spreads, everyone jockeys to get in on the action. Meanwhile, Jack deals with ostricisation due to a case of bedbugs.