Band of Brothers, Pt. 2: Day of Days
S1, E2: D-Day. Due to German flak, the tense men of Easy Company are dropped indiscriminately throughout the Normandy countryside, forcing Lt. Winters (Damian Lewis) to team up with a private from another company until he can find his mates.