Band of Brothers, Pt. 4: Replacements
S1, E4: Back in England, Easy Company's D-Day veterans heal their bodies and minds while getting acquainted with green replacement members. However, their respite ends quickly when they are sent into Holland as part of Operation Market-Garden.