Band of Brothers and The Pacific Band of Brothers, Pt. 6: Bastogne
S1, E6: In the dead of winter, the men of Easy Company fend off frostbite and hunger--in addition to the enemy--while holding the line in a forest outside of Bastogne. Meanwhile, exhausted medic Eugene Roe finds friendship with a Belgian nurse.