Bare Chaos
S1, E5: In Houston, a naked man assaults commuters with pesticides; in North Carolina, a woman steals an officer's cruiser; in Miami, a beachgoer tries to steal a jet ski; in Texas, a couple awakens to a man standing over their bed.