Geronimo Stilton Barry the Moustache
S1, E5: Sally Ratmousen has been kidnapped! Even worse, the kidnapper is none other than Barry Whiskers, an old acquaintance of Geronimo! Despite the fact that Sally is his greatest enemy, Geronimo can’t leave her in the hands of a kidnapper. Absolutely not! But things are not always what they seem and incredible twists and reversals lead up to a truly unexpected conclusion.