Bedlam
S1, E7: When several people are found literally scared to death, the clues lead our team to Bedlam, the notorious insane asylum, with which Doyle has a disturbing history. And when he starts to lose his grip on reality, he doesn’t know if he’s losing his mind or is becoming the next victim.